Olidia (אולידיה) – טיפול להצערת הפנים והחלקת העור

Olidia - אולידיה

במרפאת ד"ר אבישי וינברגר, אנו מבצעים טיפולים באזור הפנים, שעושים שימוש במגוון חומרי מילוי, ביוסטימולטורים ומכשור מתקדם. כמובן, שבכל פעם שמגיעה פציינטית לייעוץ ראשוני, מותאם הטיפול המתאים עבורה, כך שיענה על הציפיות שאיתן היא מגיעה אל הקליניקה. אחד החומרים שבו אנו משתמשים בקליניקה, הוא ביוסטימולטור חדשני, הנקרא Olidia (אולידיה), הבטוח להזרקה בכל אזורי הפנים.

 

מדובר למעשה בביוסטימולטור (חומצה פולילקטית) הממריץ ייצור טבעי של קולגן ואלסטין, החיוניים לשגשוג תאי העור ולגמישותו. את החומר Olidia ניתן להזריק גם באזורים רגישים או מורכבים, כמו שקעי העיניים וקמטים מעל השפה, המכונים 'קמטי עישון' או קמטי 'ברקוד'. השימוש בביוסטימולטור זה, מאושר על ידי ה-FDA וה-CE, שני הגופים הסמכותיים ביותר בתחום. 

למי הטיפול מיועד?

הטיפול בביוסטימולטור אולידיה, יתאים לגברים ולנשים החל מהעשור הרביעי לחייהם (אמצע שנות ה-30). הוא מתאים למי שלא מעוניינים בפרוצדורה כמו ניתוח פלסטי ולא במילוי נפחים, אך כן מעוניינים לחדש את עור הפנים שלהם באופן טבעי ולהחזיר לו את הגמישות והברק שאבדו עם השנים, בצורה הדרגתית. 

מה קורה בעורנו לאחר הטיפול?

החומר Olidia מעורר תהליך ביולוגי בעור לאחר הזרקתו. מכיוון שמדובר בחלקיקים קטנים במיוחד שמהם מורכב החומר, ניתן לטפל באזורים עדינים כמו האזור שמסביב לעיניים. הדבר לא ניתן לביצוע בטיפולים מקבילים אחרים. כמו כן, החלקיקים המוזרקים יעודדו ייצור קולגן ואלסטין ונחשבים לכאלו שנקלטים היטב ברקמות הגוף. 

עם סיום הטיפול, לא צפויות כל תופעות לוואי ואין שינוי כלשהו בצורת הפנים, בשונה מחומרי מילוי. כמובן, שניתן לשוב לשגרה בצורה מיידית. בשבועות שלאחר הטיפול, צפוי הגוף לייצר קולגן ואלסטין בצורה מוגברת ובאופן טבעי. כחודש לאחר הטיפול, צפויים להתחיל לראות את השינוי: העור יהיה חלק יותר, זוהר וצפוי אף להוסיף מעט נפח טבעי.

למשך כמה זמן התוצאות יישמרו?

אם משווים את אולידיה לחומרי מילוי אחרים, כ-80% מהתוצאה הסופית שתושג, צפויה להישמר למשך למעלה משנתיים, בעוד שהזרקת חומצה היאלורונית תחזיק כשנה פחות או יותר. כמובן, שהתשובה לשאלה זו משתנה בשל גורמים כמו גנטיקה וגורמים סביבתיים. לאחר התפוגגות תוצאות הטיפול, כמובן שמומלץ לעבור שוב את הטיפול כדי לסייע בעיכוב נוסף של תהליך הזדקנות העור.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​